Do góry
Weszliśmy na wyższy poziom rozwoju biblioteki szkolnej instalując nowy, ulepszony system informatyczny dla biblioteki szkolnej MOL NET+. Oprócz wielu funkcji, umożliwia on czytelnikowi dostęp do katalogu przez internet: https://m009573.molnet.mol.pl/ Już wkrótce da możliwość wykonywania rezerwacji i prolongaty (przedłużenia terminu zwrotu) książek. Zachęcamy do korzystania z katalogu online oraz zasobów biblioteki szkolnej.
W naszej szkole w bieżącym roku szkolnym 2021/2022 realizowany jest projekt Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, który obejmuje wzbogacenie księgozbioru biblioteki i usprawnienie jej pracy poprzez zakup nowości książkowych, lektur oraz książek poświęconych historii Polski XX wieku. W ramach projektu otrzymaliśmy dofinansowanie w wysokości 15000 zł, za które zakupiliśmy 423 egzemplarze książek drukowanych oraz 45 sztuk audiobooków.
Czytaj więcej: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa na lata 2021-2025
XX Międzyszkolny Konkurs Recytacji Poezji C.K. Norwida już za nami.
Motywem przewodnim konkursu było hasło - Słowo.Patron naszej szkoły żył w okresie zaborów, toteż ojczyzna i wolność były dla niego wartościami najważniejszymi. Jego twórczość przepełniona jest troską o słowo, mowę polską i tajemnicę tworzenia.
Uczestników konkursu oceniało jury w składzie: dyrektor Książnicy Stargardzkiej pan Krzysztof Kopacki, wicedyrektor Książnicy Stargardzkiej pan Marcin Rumiński oraz nauczyciel bibliotekarz naszej szkoły pani Wioletta Brzęcka.
Dnia 15 października 2018 r. w bibliotece szkolnej odbyły się dwa spotkania młodzieży z panem BARTOSZEM KAJATEM - przedsiębiorcą, trenerem-pasjonatem wiedzy finansowej, autorem i wydawcą książki pt. „Petarda Biznesu”.
Bartosz Kajat posiada własną misję, credo życiowe: „Optymalizować życie innych ludzi” i pod tym samym tytułem pisze własnego bloga nt. finansów, przedsiębiorczości, postawy przedsiębiorczej. Jest pasjonatem gry planszowej Cashflow 101 oraz unikalnej wiedzy finansowej zawartej w literaturze Roberta Kiyosaki i przekazywania jej formie warsztatowej.